loading...
صـــدا فــا 0111
Mohammad - EmEs بازدید : 18 پنجشنبه 1390/02/08 نظرات (0)
آهنگ جدید و زیبا دانیال سلیمانی و شاهین شیهان به نام با ســــــلام
http://uploadfa.net/1389-2/e2zlp5enolzwnzq4z913.jpg

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه......
این آهنگی که براتون گذاشتم یکی از کارای برادرم دانیاله که سبک پاپ اونو اجرا کرده وسبک رپ اون هم کار شاهین یکی از دوستانه......
امیدوارم دوست داشته باشین.......
فقط نظرفراموش نشه...
بدون نظر برین ناراحت میشم.....

http://s1.picofile.com/file/6594274644/DDDDDDDDDDDDownload_3dafa.png

ورس اوّل
با سلام، من همون آدم پستم
تو سرد شدی از من، من که دیوونت هستم
نه، نمیاد دیگه روزای خوب
میدونم عشقم واسه ی تو زیادی بود
یادته منتظر میگفتم برگرد بازم
چقدر سریع من از چشمت افتادم
یه روز میاد که دیگه دیره واست
تو بدون که از دلم میری راحت
دیگه برو تو با اون اخلاق پلید
دوباره میاد یه روزی یه آدم جدید
تو با اون، منو افکاری عجیب
که زندونی شدیم با یه احساسی غریب
فکر کردی تو خاطراتت موندنیم
نه، میدونی شدی تنها بی من
شده هرجا میرم، تورو، تورو
نمیخوامت از تو سیرم، از تو سیرم
میدونم، میشه حرفام کینه
ولی بدون شاهین از دستت میره
توی تخت هرکی، با شخصی هستی
همه میدونن الآن دیگه رسمی هستی
-------------------------------
ورس دوّم
منّت نمیذارم، ولی دلخورم ازت
تو زدی یه روزی به بختت لگد
فکر نکن طاقت حرفاتو دارم
حتی نمی خوام باشی تو یه ثانیه ای با من
با اینو اون دیگه وقتت پُره
نگو خواستن من واست ارزش شده
احمق بودم که خواستم با تو باشم
ولی یه روزی همین که تو رو میگیره آهم
آهن از دلت نرم تر شده
آغوش کی از من گرمتر شده؟
که شبا میخوابی تو بغلش
بوسه هات میشینه روی لبش
دیگه واست، تو بدون وقتی ندارم
از خداحافظیم قصدی ندارم
از خدا میخوام همش خوب باشی بازم
دیگه پشت گوشتو دیدی منم دیدی نازم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 385